Fika.

Tar till varenda litet tillfälle på jobbet att blogga :) Är ju så värdelöst när jag inte kan göra de hemma. Har rast nu. Ett äpple fick bli mitt fika. Ska dricka lite vatten oxå.

Imorn blire shopping så det står härliga till. Jag måste köpa mascara, shorts, linnen, klänningar & skor (både gympadojjor & ballerina & pumps skulle behövas, men vi får se vad det blir..)

Efter shoppingen blire Grönan. Jag bara ääälskar karuseller. Jag & Tina kommer sitta i Popexpressen, Extreme & alla Bergodalbanor hela dagen. Grabbarna ska oxå åka lite, men dom kommer säkert dricka öl den största delen av dagen :P

Vilken karusell är den bästa??

Kommentarer
Postat av: Tina

Vi kommer ha så jävla kuuuul!
bara i dag kvar.. sne så blire shopping och grönan...

2007-06-01 @ 10:19:04
Postat av: Hanna

Bergodalbanor och frittfall är bäst :-)

2007-06-01 @ 10:45:10
Postat av: Sara

Vad bra att kunna få använda dator på jobbet :-)

2007-06-01 @ 10:45:50
Postat av: Lotta

Jag älskar att åka allt, vill också till grönan :-)
Åker ni bil eller buss?

2007-06-01 @ 10:47:09
Postat av: Sara E

Vad är hundarna när ni är borta?

2007-06-01 @ 10:47:35
Postat av: Elinen

Lotta: Vi åker bil eller tåg, har inte bestämt riktigt än..
Sara E: Dom är hos Babys föräldrar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback