Ibland räcker inte tiden till.

Sorry för att jag inte har varit så aktiv på bloggen nu i några dar. Har helt enkelt inte haft tid..

Igår var Skrållan här så då fixade jag och Tina ragg åt henne, haha. Och idag har jag jobbat och sen åkt till bolaget och införskaffat en del till på fredag.

Idag hade jag Marlene som "elev" på jobbet. Hon ska ju jobba för mej när jag har semester så nu har jag lärt henne lite. Det är ju väldans mkt man måste hålla reda på när man bakar så mkt som jag gör på jobbet. Alla jästider, gräddningstider, vad som ska jäsa, beställningar osv.. Hon var nog helt slut när hon kom hem (efter vår runda på gränby) Synd att man inte alltid kan jobba två, vi hade sjukt roligt idag. På måndag kl sex är hon på plats igen för ännu en lektion :)

Nu måste jag ner till affären och köpa hundmat. Det börjar nog regna alldeles strax så jag tar nog bilen, tsss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback