Midsommarhelgen.

Helgen har varit nice. Skönt med ledigt två dagar i rad, det händer aldrig annars.

midsommarafton åkte vi till Jonas runt ett nån gång. Där blev det lunch, lekar, middag och massa annat trevligt. Kvällen slutade dock tidigt. Vi gick hem (vilken jävla promenad, haha) vid nio, vilket var skönt dagen efter då vi studsade upp 08.30.

image150
Tina och jag, midsommarafton.

Midsommardagen spenderade jag (och även Baby till en början) hemma hos mami. Mat och sällskapsspel och allt vad det heter :) Halva släkten var ju där och vi hade riktigt skoj! Skönt att träffa mami, Roger, Henke och Karro, saknar dom som fan! Åkte till Vendel och sov, orkade inte köra hela vägen hem :) Baby ramlade in nån gång vid fyrasnåret, fyllskalle.

image151
Karro och Techno, midsommardagen.

Idag har jag jobbat, inte lika kul men tiden gick iaf snabbt. Ska strax äta nåt, sen hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen och kika på Göta kanal 2. Jobb o6.oo imorn. Men det gör inget för jag jobbar bara fyra dagar till, sen blire semester, niiice!


Kommentarer
Postat av: Gustav

Hur långt var de å gå då?

2007-06-25 @ 08:37:26
Postat av: Tina

Kan du skicka kort på min mail!?jag har fiflat med kameran så jag har inga kort kvar... grååååt!
Hade jätte fina på mej och johan men borta..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback