Nära nära.

Inte långt kvar till semestern nu. Ska bli såå roligt att åka till Linköping på fredag. Jag har ju inte träffat mina småsystrar på typ ett halvår, håller på att sakna ihjäl mej vill jag lova!

Jobbet idag var lika roligt som vanligt när Marlene är med, hah. Hon är sjuk den bruden :) Tiden går så rackarns fort när vi jobbar tillsammans. Imorn blir det inte lika kul. Jag ska inventera på morgongen, suuuck. Hoppas jag blir klar snabbt så jag kan hjälpa henne med baket igen.

lunchen idag var jag tvungen att åka och köpa nytt koppel och halsband till Zakko. Den lille jäkeln tuggade ju av de gamla igår.. Men det var ju nästan på tiden. Nu är han så fin i sitt nya röda iaf.

Måste plocka fram fisk ur frysen nu så vi får nån mat ikväll. Älskling har ju ingen träning ikväll iaf vilket är riktigt nice! Då kan vi laga mat tillsammans, gos! Tina skulle egentligen komma oxå, men hon kommer imorn istället. Det var ju mkt bättre :)

Kommentarer
Postat av: Pontus

Vilken marlene?

2007-06-26 @ 22:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback