Natten.

Usch vilken jobbig natt det har varit.

Det började redan på kvällen när mitt halsont bara blev värre och värre. Det gick iaf bra att somna till slut, men sen väcktes man av ett ryck. Fönsterrutorna slog. Regnet vräkte ner. Åskan dundrade som aldrig förr och blixtarna lyste upp hela sovrummet gång på gång. Läääskigt! Kände då att halsen blivit ännu värre och att näsan var helt täppt. Zakko var dessutom lite skrajsen så han pep och pep. Ville komma upp i sängen, ville gå ner på golvet, ville komma upp i sängen osv..

Nu sitter jag här hemma. Ont i halsen, hosta, kli-ig i halsen och förkyld. Det blev inget jobb för min del idag, jag som aldrig brukar stanna hemma. Bäst att ta en isglass, jag får ju skylla på att det är skönt för halsen :)

Btw, spelkvällen igår var tokrolig. Jag ska ha Nintendo Wii, så är det bara!

Kommentarer
Postat av: Malinen

E du suuk igen? Stackars! :( Krya på dig! Puss

Postat av: Elinen

Malinen: Mmm, stackars mej! Puss

2007-06-12 @ 18:13:41
URL: http://technolove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback