Satan så trött.

Vi var ju på personalfest igår. Det tog på krafterna. Imorse när jag slog upp ögonen stog klockan på 11.55, oups! Jag är fortfarande lika seg, men ska snart gå ner och jobba några timmar så Baby kan åka och spela match. Sen ska jag nog åka dit med hundarna och kika på andra halvlek (om jag hittar deras koppel..)

Personalfest som sagt. Vi var på nån ranch ute i skogen. Red western-hästar, mekanisk tjur, sköt skarp pistol, gevär, pilbåge.. och lite annat. Det var kul :) Sen vare ju mat och dricka på det oxå. Jag var dock nykter, kände mej så seg.

Såg bilder på blommorna från Jonas begravning nyss. Åh så fint det var! Ska åka till graven när jag kommer ner till Linköping i Juli. Måste säga "hej då" på nåt vis. Det går inte en dag utan att jag tänker på familjen Hedekäll. Kan inte föreställa mej hur det känns. Blev iaf väldigt glad och förvånad när Robin hörde av sej!!

Nee, nu måste jag städa. Ser ut som ett krig här hemma.

Kommentarer
Postat av: Jennie W

Jag var å titta på killen din dag :-)
Han var duktig!

2007-06-10 @ 20:09:50
Postat av: Elinen

Jennie W: Jasså, hur kunde du veta vilken som var min pojk då? :) Jag var oxå där..

Postat av: Jennie W

Har sett bilder i din blogg på han, brukar titta nästan alla gimo hemma matcher. Ja såg inte dig, men de var ju en del folk

2007-06-10 @ 23:21:38
Postat av: Elinen

Jenny W: Jasså, så pass :) Joo, det var ju rätt mkt folk igår.

2007-06-11 @ 10:47:38
URL: http://technolove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback