Stockholm!

Dagen igår var hur bra som helst. Började dock inte kanon när vi blev sena och missade två tåg. Heh. Killarna var dessutom dryga och sega, hah.

Väl i Stockholm så drog shoppingen igång, och shit vad vi handlade. Jag kom hem med; Jeans, shorts, tröja, klänning, trosor x 2, BH, hårspännen x 4, adidas skor, linne.. hmm, det var nog allt.. tror jag. Dom andra var nästan lika duktig som jag :)

Inte visste vi heller att G-star hade blivit en Big Brother-butik. Både Carina, Anton och Peter jobbade ju där. Mkt trevliga och hjälpsamma var dom, men man märkte verkligen att dom ville att man skulle känna igen dom, speciellt Carina (som var så jävla pytteliten och spinkig så jag vet inte vad) Hon spanade verkligen in min tattoo på benet oxå, men vi spelade oberörda :)

Gröna lund var skoj, men vi åkte bara Kvasten (som var en stor besvikelse) Extreme (my love) Popexpressen, Vanliga bergodalbanan, Vilda musen (vilket namn, men den är typ roligast) och gick lustiga huset en gång.. Det var sånna jävla köer! Var ju ett litet plus att Sahara Hotnights och Andreas Johnson var med på sommarkrysset oxå.


Jaja, nu blire lite frukost och sen ska jag jobba några timmar..


Kommentarer
Postat av: Tina

kvasten pucko inte kanonen

Postat av: Fia

Jaha är de en Big Brother butik på gröna lund, kul

2007-06-03 @ 14:06:52
Postat av: Elinen

Fia: Nee, men på stan är det en affär där tre gamla BB deltagare jobbar..

2007-06-03 @ 17:38:03
URL: http://technolove.blogg.se
Postat av: Therese

undrade bara vart g star ligger.. har hört om den butiken men vet inte vart den ligger..om du undrade hur jag hittade din sida så är din syster tillsammans med min sambos kusin..=)

2007-06-06 @ 18:16:08
URL: http://meandmymom.blogg.se
Postat av: Therese

vart ligger gstar.. har hört om den butiken innan men vet inte vart den ligger..

2007-06-06 @ 18:17:47
URL: http://meandmymom.blogg.se
Postat av: Elinen

Therese: Du jag har inte en aning. Hittar inte ett smack i Sthlm men vi kom dit iaf. Men som sagt, vet inte var det låg, heh.

2007-06-06 @ 18:51:03
URL: http://technolove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback