Stress.

Är hemma på lunch nu, äntligen! Brukar komma iväg vid tolvtiden, men icke idag. Hur sressigt som helst på jobbet. Vill inte ens tänka på vad som väntar på mej när jag kommer tillbax, suck.

När jag äntligen kom hem så möttes jag av en stooor kisspöl i hallen. Gick vidare in i köket och då kom stanken.. från träningsrummet. Vi kan säga såhär; Zakkos mage är inte i topptrim. Yäääck! Han som aldrig gör sånt inne, men just idag när allt annat har varit drygt så äre klart.. Vi städade ju tokigt noga igår ju, så då är det extra kul med en lägenhet som stinker bajs. Vädrar nu iaf och hoppas att stanken har försvunnit tills vi kommer hem från jobbet.. och tills mäklaren kommer.

Om två timmar iaf, när jag slutar så är det bara att fräscha till sej lite för sen bär det av mot stan. Jag och Baby ska träffa Tina (äntligen!!) och Johan. Vi ska käka och gå på bio, myyys!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad för film såg ni?

2007-06-15 @ 22:20:55
Postat av: Elinen

Nina: Vi så Pirates 3 :)

Postat av: Nina

Var den bra?

2007-06-17 @ 15:38:09
Postat av: Elinen

Nina: Yepp, den va skitbra!

2007-06-17 @ 19:39:07
URL: http://technolove.blogg.se
Postat av: Nina

Då kanske man ska se den :-)

2007-06-18 @ 15:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback