Torsdag.

Ledig. Började morgonen (lunchen) med en prommis med vovvarna och Tina i skogen. Riktigt skönt. Ska käka lunch snart, sen blir det till att fixa sej lite. Ska in en sväng till Gränby, shoppa lite. Sen blire en sväng förbi Johan & Tinas lägenhet, måste ju se hur det ser ut. Tina vill att jag ska hjälpa till och slipa väggarna.. jag tror nog att jag bangar ;P

Linköping imorn. Ska bli nice och träffa syrrorn. Myyys. Hoppas vädret blir bra så vi kan bada och sola massa. En hel del shopping lär det väl oxå bli :)

Kommentarer
Postat av: Sara

ååh va mysigt å åka bort!! :D jobbade ju idag ja.. ja jobbar alltid när du är ledig! :( men nästa vecka ska ja va ledig tisd, onsd, torsd tror ja!! kanske kan ses då?! :):)
pusspuss ha de så bra där borta nu

2007-06-28 @ 16:05:03
Postat av: Erika Jansson

Jag har också släkt i Linköping min moster och hennes familj. Ska dit i sommar. Hur länge blir du borta?

2007-06-28 @ 17:35:29
Postat av: Elinen

Erika Jansson: Kul! Vet inte riktigt hur länge vi blir borta..
Sara: Ah, Nice. Hör av dej när du vet säkert!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback