TRÖTT!

Helt sjukt att jag är vaken efter bara fyra timmars sömn inatt. Var tvungen att skjutsa Baby till Gimo vid halvtio eftersom han skulle döma i nån knattecup och han fortfarande var onykter. Stabilt.

Min kropp verkar visst aldrig vilja bli frisk. Det blir bara sämre och sämre igen. Jag bara hostar och snorar, drygt som fan.

Nee, nu ska jag lägga mej i soffan under en filt och kolla om det är nån trevlig repris eller nåt annat skit på TV som man kan somna till. Vill inte lägga mej i sängen och bli typ medvetslös igen eftersom Baby säkert kommer ringa snart och säga att han har lurat nån dum jävel att döma åt honom så att han kan åka hem, vilket betyder att jag måste hämta.

Låter jag bitter? Inte alls, jag är verkligen skitglad och pigg..

image148
Bjuder på en bild på världens finaste pojkar iaf, Zakko & Techno.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Är han domare?

2007-06-17 @ 12:05:59
Postat av: Elinen

Kalle: Nee, dom måste döma för fotbollslagets skull..

Postat av: Kalle

Okej, så flera spelare dömer?

2007-06-17 @ 15:36:07
Postat av: Annie

Så söta vovvar!!!

2007-06-17 @ 15:36:57
Postat av: Elinen

Kalle: Yepp. Det var ju en cup = massa matcher.
Annie: Tack!

2007-06-17 @ 19:37:47
URL: http://technolove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback