Beroende?

Jag är verkligen shoppingberoende. Har jag inga pengar så sitter jag här och klickar hem saker för att sen ringa till pappa och säga att han får betala. Jag kan utan tvekan handla upp våra sista matpengar. Sjukt. Nu har jag suttit och tittat på kläder och skor så jag kan bli tokig. Jag får inte handla, mina garderober är på tok för fulla och älskling blir galen på mej. Väskor, skor, sjalar, kläder.. Dom ligger överallt! Det är dessutom onödigt eftersom jag har på mej jobbkläder typ jämt.. men men, jag kan inte sluta!

Nee, nu måste jag gå ut och rensa skallen från all shopping.

Kommentarer
Postat av: Fia

Har du fina jobbarkläder?

2007-05-17 @ 18:25:48
Postat av: Elinen

Fia: needu, det kan jag inte skryta med!

Postat av: Johanna

ja me är helt tokig i kläder, skor och smycken.
Jag kan handla hur mycket som helst.
Men man har ju inte pengar.

2007-05-17 @ 18:46:45
Postat av: Elinen

Johanna: Vi lider av samma sjukdom, jag bara köper och köper.. :P

2007-05-17 @ 18:50:25
URL: http://technolove.blogg.se
Postat av: Johanna

Ja man kan ju lungt säga att man har en sjukdom.
Men går jag inne i en affär så kommer jag alltid ut med nåt :-)

2007-05-18 @ 23:17:16
Postat av: Elinen

Johanna: Lika med mej! :)

2007-05-19 @ 12:28:37
URL: http://technolove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback