Good day!

Jupps, idag är jag glad. Fick värsta komlimangen för mina brillor! "Guuud vad du passar bra i brillor. Det är inte många man ser som verkligen passar i brillor, men det gör du. Dom där ska du använda oftare för du är jättesnygg!" Jag ba: "Eeeeh tack.." Chockad or what. Så snygg är jag väl ändå inte? Haha.

Typ en timme senare kommer det en annan som säger: Shit vad fin du är i håret! Eeeh, okej. Är det komlimangernas dag idag? Isåfall gillar jag den dagen för nu är jag glad :) Det var dessutom typ tre till som påpekade både brillorna och håret, även fast jag ser ut precis som jag brukar..

Nu ska vi äta, jag och mina prinsar. Yummie!

"Ska vi äta då gubben.. gumman!" kommer korven in och säger.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback