Helg!

Men inte för min del då, jobbar imorn me :( Alla andra är lediga, suck. Men sen så.. :)

Hemma nu iaf, men ska strax gå och möta Baby från jobbet. Marlene som jobbar hos oss ville att jag skulle komma och visa upp mina pojkar, så visst. Techno älskar ju att vara på jobbet och Zakko lär väl vänja sej :)
Handla lite ska vi göra oxå. Disktrasor och hundmat iaf :) Ska handla mat sen oxå, men det får fixas när Tina har kommit för jag orkar varken tänka på vad vi ska äta eller handla maten.. Latkorv deluxe!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Är de Marlen som jobbade förra sommaren? Ljus tjej? Har hon fått jobb?

2007-05-18 @ 15:48:47
Postat av: Elinen

Alexandra: Jaa, det är hon. Hon har jobbat extra hela tiden sen förra sommaren!

Postat av: Alexandra

Var de många som fick jobb sen sommaren?

2007-05-18 @ 17:27:20
Postat av: Elinen

Alexandra: Nee, det var nog bara hon och Mikaela I guess.

2007-05-18 @ 18:37:37
URL: http://technolove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback