Köpstopp.

Jag har kommit på en sak. Jag ska ge mej själv köpstopp och se hur länge jag klarar mej. Ska dock till frissan på onsdag, men det får inte räknas. Jag får helt enkelt inte köpa femtusen bedhead-produkter som alltid lyckas följa med mej därifrån. Hur ska det gå?

image128

Jag kan dock hålla mej max till den 2a juni för då ska vi till STHLM och shoppa & gå på Grönan, men den 2a är nog så stor utmaning för mej.. Klarar jag det?




(måste bara köpa mors-dag present till mamma, men det ränkas inte heller för det är ju inte för min skull.. även om det kanske kan mätta mitt shoppingsug liiite..)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hur har du gjort din profilbild större?

Postat av: Pia

Å så kul med STHLM, jag och ångra komisar var där förra hösten, Grönan är så jävla skoj!!!vill dit igen. är ni många som ska dit?

2007-05-17 @ 19:12:54
Postat av: Elinen

Pia: Aa, skit kul! Vi är bara fyra som ska åka, men vi har alltid så kul ihop så det kommer bli tokbra!
Junitjej: Jag har fått hjälp av en kompi som har fixa den..

2007-05-17 @ 19:43:48
URL: http://technolove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback