Smaskens.

Har precis ätit grillad lax & potatissallad & sallad :) Jag brukar alltid tycka att tillbehören brukar vara godare än själva maten,(äter vi kött & typ bakpotatis & sås så är alltid potatisen & såsen godast, äter vi kycklingwok med nudlar så är alltid grönsakerna & nudlarna godast osv..) men den här grillade laxen är så jävulskt god så jag skulle kunna äta bara lax :) Ikväll blire iaf wok (inte så mkt kycklingbitar för min del, hehe)

Nu ska jag och Techno busa massa, sen ska jag tillbax till jobbet i två timmar.

Kommentarer
Postat av: TINA

Låter bra de.. åker från mej fem på fredag, måste gratta en en liten tjej faktiskt.. men de ska gå snabbt, så vi är i Alunda vid sex.. okis va!?
ja men just ja du är ju ledig din skit.. Kul för dej... Men inte för mej..

2007-05-09 @ 12:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback