Stackars liten!

I natt hade bebis ont i magen. Han bara gnällde och gnällde. Det är så jobbigt att inte veta vad man ska göra med stackaren när han bara ligger och gnyr. Vid tolvtiden gick iaf Baby ut med voffsen en sväng för att se om det blev bättre, men icke. Strax efter tre hade jag tröttnat, (skulle ju upp om tre timmar) så då tog jag båda pojkarna med mej en sväng i skogen. Fan vad mysigt det är att vara ute så tidigt på morgonen, det hade tillome blivit ljust! Då kunde iaf det onda komma ur Zakko, både fram och bakvägen och det var ju inte i fast form om man säger så. När vi kom in hade Techno tröttnat på lillebrors gnäll så han gick och la sej i datarummet (där hans farmor låg och sussade) och Zakko la sej bredvid mej i sängen och somnade bums! Skönt för den lille att det gick över. När jag somnade var det cirkus en timme kvar tills jag skulle upp.. Gissa om jag var trött när jag vaknade..

Kommentarer
Postat av: Malinen

Aaw, skönt att det gick över! Inte kul med magont, inte! Men vaddå, har ni Technos farmor också? Eller är jag helt ute och cyklar? Puss!

Postat av: Minna

Oj så synd om Zakko, hoppas att han mår bättre nu!

2007-05-16 @ 13:45:00
Postat av: Elinen

Malinen: HAHAHA! Stoffe=Technos pappa, Stoffes mamma=Technos farmor.. Tsss..
Minna: Jaa, nu mår han fint igen :)

2007-05-16 @ 15:35:48
URL: http://technolove.blogg.se
Postat av: Malinen

Ojoj. Man kan nästan tro att jag är blond! *asg*

2007-05-16 @ 15:49:48
URL: http://hellopoppit.blogg.se
Postat av: Elinen

Malinen: Haha, jaa. jag blev nästan rädd för dej där ett tag ;P

2007-05-16 @ 16:16:57
URL: http://technolove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback