Storhandling.

Idag kom lönen & det betyder storhandling på ICA :) Kom hem med både det ena och det andra, eller kom hem och kom hem.. Påsarna står kvar på affärn, dom blev så tunga så dom får Baby ta när han slutar :)

Tog hundarna på en prommis i skogen direkt när jag kom hem. Zakko går ju inte så snabbt så pissmyrorna bet honom i tassarna när han gick.. och gud vad han pep. Jag var tvungen att bära honom tills dom dumma myrorna var borta och så fick jag plocka borta alla myror från hans söta tassar.

Hemma nu. Ska stoppa nåt i magen och läsa Fredagsbilagorna innan vi ska åka iväg på fotbollen. Sen när vi kommer hem ska vi äta grillad fläskfilé & färskpotatis, mums. Och sen blir det lite Buzz-spelande oxå. Tina och Johan skippade bion, för dom ville inte gå utan oss. Kvällen är räddad.. :P

Kommentarer
Postat av: Fia

å så god mat :-)

2007-05-25 @ 17:12:06
Postat av: Sofia

Usch min hund hatar också myror, de är en dvärg coolie. Dina hundar är så himla söta!!!

2007-05-25 @ 17:29:12
Postat av: Elinen

Fia: aa, och snart står den på bordet :)
Sofia: Tack, dom är sötast! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback