Äntligen över.

Har varit på dåligt humör hela eftermiddagen. Nu får jag iaf äntligen gå hem från jobbet. Blev dock tvungen att jobba imorn på min lediga dag, suck.

Handla lite, sen hem och gå ut på långprommis med grabbarna, skönt! Efter det är det uppackning som gäller. Inte långt ifrån färdig nu där hemma, eller dom rummen som vi måste använda iaf.

Vet inte när jag kan skriva igen. Min Baby är i Göteborg och jag är inte så värst haj på att kolla om internet har kommit igång hemma än, koppla in och sånt. Men men, vi ses när vi ses.

Kommentarer
Postat av: AnnMari

Kul, jag bor i Göteborg, vad gör han här?

2007-10-09 @ 17:41:29
Postat av: Fia

Hur är de med vovvarna? får man se några nya bilder på dom?

2007-10-11 @ 10:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback