Fixa internet?

Trodde jag det själv eller? :) Hela kvällen gick åt att måla fönster och taklister, inte allt för roligt en fredagkväll. Var även tvungen att fortsätta nu på morgonen och vi är fortfarande inte klara.. men snart så!

Efter jobbet idag så blir det en sväng hem till Tina, om hon behagar att svara när jag ringer.. Får se vad vi hittar på.. Jag vill på bio, men dom hade nog inte råd          :( men men, vi får se..

Golvet i sista rummet ska bli lagt idag och förhoppningsvis så kommer även TVn upp på väggen. Snart är verkligen allt färdigt :D Wiihuu!

Ska läsa runt lite på dom vanliga bloggarna nu innan jag ska börja jobba. Vi ses.


Kommentarer
Postat av: Fia

Synd att inte Internet vart fixat, hoppas att de blir snart

2007-10-27 @ 15:32:33
Postat av: Sofia

Hur är de med Techno och Zakko?

2007-10-27 @ 15:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback