Lista.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja, klart!
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Hm, enomdan typ(fast många ggr om dan för den va så god)
Vad åt du senast?
Godis
Har du varit med i en rättegång?
Nee
Är du polare med grannarna?
Nja, vi är ju nyinflyttade, men dom bredvid är toktrevliga.. iaf killen
Vilket språk pratar din mamma?
Svenska (engelska, tsss)
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
Naveln för hundra år sen, den finns inte ens kvar
När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
Hmm, i lördags
Gay?
Nee
Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
Jag heter väl inte PP för intet xD
Har du något husdjur?
Två hundar, en ödla och en gris(även kallad Baby)
Har du varit på stranden?
Ehh, jaa
Minns du din/dina musiklärares namn?
Bara en just nu
Hur bra är din syn?
Inge vidare
Har du varit på ett party?
Klart!
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nee
Har du varit utomlands?
Massa gånger
Vilket är det bästa bröllop du varit på?
Har bara varit på två; På det ena var jag typ sju och på det andra var jag magsjuk, hmm
Var är dina syskon just nu?
I Linköping nånstans
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Den jag drömde imorse..
Vem ringde dig senast?
Tina
Vilken tid gick du upp i morse?
Tjugo över åtta typ
Vad ska du göra i helgen?
Gå på bio iaf.. och jobba lite på söndag
När var du riktigt sjuk senast?
När jag var sjukskriven i augusti
När såg du en kändis senast? Vem var det?
I lördags, Roger Nordin.. men han är ju inte vidare känd.. men lite
Vad gjorde du klockan två i natt?
Sov
Vad är det första du gör på morgonen?
Öppnar ögonen
Vad ska du göra efter det här?
Äta lunch för Baby kommer hem närsomhelst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback