Snart hemgång.

Bara 45 minuter kvar, sen får jag gå hem. Baby skulle egentligen komma och hämta mej och laga mat åt mej, men nu skulle han åka till Jimmy och titta på fotboll så jag ska gå hem. Jag är svinmörkrädd så jag kommer förmodligen dö av rädsla (+att jag bergis blir mördad oxå, sverige är ju sjukt nu för tiden), jag har ingen jacka så jag kommer frysa ihjäl, det finns ingen mat färdig hemma så jag kommer dö av hunger och jag blir alldeles ensam hemma(inte ens hundarna är där) så jag kommer dö av tråkighet. Dessutom är det lördag=inte ett skit på TV. Så chansen att jag ska överleva kvällen är inte sådär jättestor. Men men, vi får se.. :P

Jobb imorn igen klockan nio.. om jag överlever kvällen alltså.


Kommentarer
Postat av: Johanna

var är hundarna?

2007-10-13 @ 21:15:44
Postat av: mami

tur att du har mej i luren när du behöver det som bäst! så då överlever du!!
pussen

2007-10-14 @ 00:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback