Stressigt.

Shit, hur mkt som helst att göra här på jobbet. Knappt så jag hinner komma ifrån och blogga ju  och så kan det ju inte vara :)

Ska försöka se till så att Baby och Chrille kanske kan fixa internet hemma i helgen om det hinns med. Det är ju både jobb, lägga golv och prata fotbollsframtid som gäller i helgen för dom. Själv ska jag bara jobba hela tiden.

Ska iaf träffa latkorven Tina nästa helg, äntligen. Det är typ evigheter sen sist (hon vägrade ju vara hemma förra söndagen när jag och Baby var förbi)

Jeje. See ya. (och ja, bloggen ska bli roligare sen igen när jag får lite längre tid på mej att skriva. nu uppdaterar jag mest för att ni ska veta att jag lever..)

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej love!! Nu har jag blogg!!! Puss

Postat av: Nicole

vad för fotbolls framtid?

2007-10-12 @ 18:50:12
Postat av: Tina

Fin blogg va?=)

2007-10-12 @ 19:03:24
URL: http://huldalilla.blogg.se
Postat av: Bella

Hur är de med vovvarna? Hur gamla är dom nu? kommer de några nya bilder?

2007-10-13 @ 14:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback