Dom vann.

vann innebandygrabbarna serien för i år då. Jäklar vilket drag det var i hallen :) Det dåliga med det hela är ju såklart att dom ska ut och fira nu. Tråkigt för mej! Jag vill ju att Baby ska vara hemma. Har ju knappt sett till honom på hela helgen.

Igår kom pappa och familjen hit, det är ju alltid nice. Vi käkade mat och kollade på Melodifestivelen typ. Jag var bakfullast i hela världen, kunde inte ens stå upp.. Usch! Men idag mår jag bra!

Nu ska jag och mina små hjärtan gå på prommis till affären. Måste ju hitta på nåt att äta, hmm. Drömde i natt igen att jag käkade godis. Det skulle ju inte sitta helt fel,  men nej. Det får bli glass eller nåt istället. Glass och varma hallon tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback