Mariadagen.

Idag har jag namnsdag. Namnsdagar är onödigt för det är ändå aldrig nån som kommer ihåg när jag har namnsdag. Idag är Tina my love den enda som av sej själv kom ihåg att jag har namnsdag, men det beror på att hon själv oxå heter Maria. Baby och Storsyrr fick jag dra ur ett grattis och sen är det ingen mer som sagt grattis till mej. Ni är så dåliga hela jävla högen! Haha. Men Tina, grattis så jävla mycket på oss! Vi rockar lixom.

Dagen imorn finns egentligen inte. Bara var fjärde år. Wierdooo!

Kommentarer
Postat av: Helena

Gratulerar på namnsdagen då, hihi! Hoppas att du har haft en skön kväll!

Postat av: mami

mamiskämmes =( sölåt!

love u

2008-02-28 @ 22:45:58
Postat av: Elinen

Mami: Skämmes tamefan! ;) LOVE.

2008-02-28 @ 22:49:28
URL: http://technolove.blogg.se
Postat av: Sara

jag heter oxå Maria! så grattis till oss i efterskott!! :D
puss

2008-02-29 @ 12:15:05
URL: http://saramorner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback