Myskväll.

Ikväll igen :)

Åkte ner till hallen förut och kikade på lite fotboll med Malin. Åt en korv dessutom :) Efter två timmar gav vi upp och åkte hem. Kollade kläder och snackade massa skit. Jag är glad att jag har min Malin!

Kvällen har jag och Baby spenderat framför melodifestivalen. Käkat god mat + räkor för min del och ölkorv för Babys del. Mums. Måste bara tillägga att grabbarna i röda kostymer som gick direkt till Globen var grymma! Haha! Tur att dom gick direkt dit och inte den där Carola. Jag gillar dock Andreas Johnson.. skarpt. Fast jag tyckte nog att Lasse Lindhs låt var bäst. Det tyckt min Baby oxå. Vad tyckte du?

Imorn ska jag ställa väckarklockan och gå upp och kika på Stina och Blondinbella i Nyhetsmorgon (eller vad det heter) innan jobbet.

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag tycker de var synd att inte Andreas Johnson gick till final :)

2008-02-16 @ 22:38:09
Postat av: aalexandra

låter som en mysig kväll :D

Postat av: StorSyrr

ja tycker iaf att carola borde gå direkt till final :P

2008-02-18 @ 21:38:08
URL: http://karroliten.blogg.se
Postat av: Elinen

Storsyrr: Du är inte klok Madicken..

2008-02-18 @ 21:49:53
URL: http://technolove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback