Sådär.

Nu har jag fått min bloggdos för dagen. Alldeles för liten egentligen, men vad gör man inte. Jag måste stå ut helt enkelt.

Alldeles strax slutar Baby jobba så då ska vi hem och laga lite mat och bara mysa. Nice. Imorn är jag ledig så då vet jag inte alls vad jag ska göra. Inga hundar hemma, ingen dator som funkar, ingen Baby hemma. Hmm. Ska nog iaf ner och kika på lite fotboll nåt under dagen. Baby spelar cup och det är ju alltid skoj. Kanske ska ringa Malin oxå och se om hon är frisk. Är ju typ hundra år sen vi sågs :( Jutte, Marre kommer ju förbi en sväng oxå. Bäst att se till att vara hemma då..







Förresten så har jag blåsor på munnen och ont i hela altet. Uuusss! Det är faktiskt jättesynd om mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback