Samarin.

Blev tvungen att gå och vila en stund i sängen. Jag mår så jäklarns illa. Nu har jag dock varit i affären och köpt samarin-persika&citron, barnmat och hundmat. Samarin är så rackarns äckligt, men den smaksatta går lite bättre iaf. Och barnmat är gott! :)

Ska leta fram ansiktet i badrumsskåpet nu så det slipper bli stressigt sen innan jobbet. Måste fortsätta städa lite oxå och göra skåpen i köket hundsäkra nu när vi inte har några luckor. Jag vill inte att hundarna ska ha ätit upp diskmedlet tex när vi kommer hem från jobbet sen..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Smarin är hemskt, usch säger jag bara

2008-02-29 @ 12:22:30
Postat av: Malin

Samarin är mumma! ;P

Postat av: Elinen

Malin: Nee, fy fan! ;P

2008-03-02 @ 00:28:27
URL: http://technolove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback