SUCK!

Skit DVDn funkar inte. Det får bli sängen istället för film. Har inte tid att sova bort hela dagen imorn. Kommer antagligen inte sova längre än till halv åtta-åtta som vanligt när jag är här och några timmars sömn behöver jag ju. Får bli lite fredagsbilagsläsning i sängen nu.

Åker nog hem imorn tror jag, men det får bli på eftermiddagen/kvällen. Kommer lite folk hit imorn och ska fira lillsyrr och vissa av dom kan ju vara lite nice att träffa. Kommer vara drygt att köra på kvällen, men jag känner att jag helst vill ha en helt ledig dag hemma innan jag jobbar igen så jag kan sova ut och lite sånt så därför blir det antagligen hemfärd imorn (om det inte blir alldels för sent..)

Hoppsan, nu fick Lillsyrr visst igång DVDn så nu blir det film trots allt. Ingen skönhetssömn alltså. Den behöver ju jag.. egentligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback