Tråkigt.

Just nu avskyr jag våran dator. Jag är så trött på den att jag knappt orkar starta :( Nu gjorde jag dock det för jag ville berätta för er att jag lever. Men jag vill ju kunna läsa era bloggar oxå, men det går inte. Jag vill dessutom kunna blogga mer så jag får massa roliga kommentarer att läsa. Jag förstår att ni lessnar på att kommentera när jag inte bloggar så mkt..

Ikväll blir det lugnt och skönt här hemma, bara Baby och jag. Hundarna har åkt till Vendel, för "farmor och farfar" tjatade så på att dom ville ha sina barnbarn i helgen. Jag saknar redan mina små hjärtan ska jag säga, men dom får stanna till söndag iaf. Då ska vi dit på middag och då är det mina älsklingar som får följa med hem igen. Blir iaf bara god mat och gos här hemma ikväll. Jag har ju jobbat 7-18 så en lugn kväll passar alldeles utmärkt! Vad ska ni hitta på?

Nee, om jag ska packa in mej i bilen kanske och åka tillbax till jobbet. Men bara för att läsa bloggarna förstås och sen handla det som jag glömde nyss när jag handlade.. Jag blir så trött på mej själv :)

Kommentarer
Postat av: Tinis

Ikväll blir de Lets Danc med kompisar :)

2008-02-15 @ 19:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback