Underbar start på dagen.

Jag gick upp, käkade frukost och slängde iväg ett SMS till Anne. Hon ringer upp och vi bestämmer playdate med hundarna. Gick först långprommis upp till en åker mitt ute i skogen. Där släppte vi hundarna så dom fick busa och springa av sej. Shit vad roligt dom hade. Efter cirkus två timmar ute går vi hem till Anne och fikar. Sen kom Baby dit och hämtade mej och nu sitter jag här. Alla mina grabbar är trötta så dom ligger och sussar i vardagsrummet.

Blir ingen springtur idag. Har fortfarande sån jäkla träningsvärk i låren så det får bli simmning ikväll istället :)

Nu ska jag dra igång och damma, dammsuga och skura golven. Fixade sovrummet igår så nu är det bara resten kvar..

Kommentarer
Postat av: Eva-lotta

sett in liter bilder på vovvarna, dom är ju så söta :)

2008-02-21 @ 21:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback