Uppe med tuppen..

..eller nåt :)

Gick upp och åt frukost med Baby innan han åkt till jobbet. Nu håller jag på och gör sånna här tjejiga saker som fixa ögonbrynen och måla naglarna. Snart är det dax för sminkning oxå eftersom det blir jobb sen och efter det middag i Vendel. Jag ska äntligen hämta hem mina grabbar! Fan vad jag saknar dom när dom inte är hemma!

Har precis suttit och läst lite på
Gizmolinas blogg. Jag kan ju inte säga att jag direkt längtar mindre till Thailand när man läser om värmen och stranden och allt hos henne. Idag var hon dessutom på Karon beach, det är ju våran strand. Fan vad jag längtar. Bara fem och en halv vecka kvar tills vi åker :)))

Snart är det dax för Nyhetsmorgon med Stina. Måste bara sminka mej först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback