Vansinnig!

Yes. Jag hatar våran dator. Det bara kopplar ifrån så fort jag ska gå till en ny sida. Sen funkar inte internet på typ tjugo minuter för att sen börja funka i en minut igen. Ååååhhh!!!

Jag har ju knäppt kort på min LBD nu, men eftersom inte datan funkar som den borde så kan jag inte lägga upp bilderna. Ni får helt enkelt se nån annan gång, när datan behagar funka.

Min ena bikini kom idag. Shit så snygg den är. Jobbigt bara att kroppen i inte är lika het :( Men det är ju sånt man kan fixa..

Hände en lite wierd grej idag när jag satt i bilen. Måns låt brother oh brother spelades på Rix och City samtidigt. Började dessutom exakt smatidigt, ballt :) Haha.

Nu får vi se om det här inlägget går att publicera, risken är inte så stor men vi kan ju hoppas. Jag lägger in bilder och sånt på grejerna sen nån gång iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback