Ajje!

Jobbade två timmar i morse. 7-9. Känns lagom och på dom två timmarna lyckade jag få alla på jobbet att tokgarva, haha. Jag gjorde en praktvurpa om vi säger så, tss.

Nu sitter jag här och väntar på att distriktsköterskan ska öppna sin mottaging för jag kan inte ens gå på fötterna nu. Blåsorna gör så rackarns ont och eftersom jag gick på tå hela gårdagen så han jag ont i hela fötterna och enda upp till knäna. Inte roligt så vi får se vad hon hittar på, om hon hittar på nåt.. Går blåsorna sönder av sej själv så kommer ju jag avlida och det vill ju ingen :) Haha.

Dricka lite på det här kanske så ska jag väl brumma iväg till vårdcentralen sen.

Kommentarer
Postat av: Kristina

hoppas de gick bra på vårdcentralen :)

2008-06-03 @ 14:32:17
Postat av: Kicki

hoppas de gick bra !!!

2008-06-03 @ 17:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback