At home.

Och det var ju tråkigt :( Eller nice att träffa Baby, iaf imorn när han har slutat spy och nyktrat till lite. Han kan verkligen inte dricka den grabben. Tsss.

Saknar min Sessa massvis redan, men det blir inte långt tills vi ses igen, weeei. Hon är bäst!

Ser att klockan snart har blivit fyra även den här kvällen, men det kanske är så det är? Har man semester så får man väl vara uppe hur länge man vill? Kommer dock vara ruskigt trött imorn (efter typ noll timmars sömn på två dygn) när jag ska sitta under tatueringsnålen klockan tio. Galet! Men som jag längtar!


The worlds greatest.

Kommentarer
Postat av: Malin

Snart ses vi igen! Och då har JAG semester! ;P

Postat av: Tinis

låter som en kul helg :)

2008-06-30 @ 07:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback