Nu ska ni få se..

..nåt ni aldrig sett förut. Mina fötter i närbild, haha.

Jag var ute och gick lååångt förut med grabbarna. En del äv vägen är på en grusväg. Jag hade ett par utslitna ballerinas på mej och det resulterade i att mina hälar just nu bara består av två stora blåsor. Känns som jag har små kuddar under fötterna ungefär. Ooont!

 

Det kanske inte syns så bra här, men ni ska veta att dom är huge! Ajje! Smutsig om fötterna, men vaffan, det är ju sommar och då ska man vara barfota :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

ajaj :(

2008-06-01 @ 22:36:15
Postat av: mami

ajjeh!! de där syns ju iaf.... d gjorde ju inte myggbettet haha...



love you

2008-06-01 @ 23:19:00
Postat av: Sandra

Den var riktigt god kan jag lova :)

Haft en trevlig helg? Usch vilka blåsor!

Postat av: Elinen

Mami: Du ska se nu, ännu värre! :D Love u.

2008-06-02 @ 14:25:35
URL: http://technolove.blogg.se/
Postat av: mami

..och Techno lyckades fastna även på en "blåsbild" hahaha...lille linslusen!

2008-06-03 @ 23:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback