Wohoo!

Efter mycket om och men kom jag in här. Jag förstår inte vad det kan vara för fel och det verkar inte dom på blogg.se förstå heller, men hoppas dom kan lösa det snart iaf.

Nu är det iaf dax för sängen. Jobb klockan åtta imorn. Ska försöka jobba så gott det går, får sitta ner hela tiden. Efter jobbet blir det stan. Ska hitta studentpresent till Jennie och skor till mej som jag kan gå i nu när jag har ont. Kommer ju inte gå så bra att gå i stan så det får bara bli Gränby + Ikea-området. Sen fort hem och vila mina stackars ben. Tur att Malin ska med så hon kan bära mej när det behövs, haha.

Sov så gott, vi hörs imorn! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

vilken fin dag de är :) så soligt och skönt :)

2008-06-04 @ 13:07:24
Postat av: Kristina

hoppas du haft en bra dag :)

2008-06-04 @ 22:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback