Lyxdag.

Är hemma nu från stan, eller har varit hemma ett tag.

Började dagen med fyra timmar hos frissan. Träsmak i baken kan jag lova, men det var det värt. Det är ju så ljuvligt när Jessica pillar mej i skallen :) Vi bytte frisyr iaf och det här blir nog bättre än den förra. Men vem vet, vi kanske ändrar oss igen :)

Efter frissan tog jag en snabblunch på MAX. Jag var så rackarns hungrig så jag orkade inte gå till mitt favvo-sushi-ställe så det fick bli en burgare istället. Haha.

Sen träffade jag Åsa och snackade massa skit under hennes lunch och efter det blev det en snabbshopping.

Jag har varit så rackarns trött hela dagen, nästan så jag trodde att jag skulle somna flera gånger inne i stan så när jag kom hem så la jag mej direkt i soffan. Kollade på massa skit innan Extreme home makeover började. Och då var det dax att grina lite igen, haha.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen blir det lite girliestuff här hemma; fixa naglarna och ögonbrynen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

finns de några bilder på håret? de skulle vara kul att se !!!

2008-05-15 @ 19:27:55
Postat av: Sharon

de låter som en kul dag :)

2008-05-15 @ 21:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback