Sjukt trött.

Vaknade klockan sju. Kändes som jag hade blivit misshandlat eller nåt. Helt sjukt trött och ont i huvudet. Somnade igen och vaknade tio i nio av att hundarna inte kommit hem än. Man kan ju inte ligga och sova riktigt när man vet att ens älsklingar kommer hem närsomhelst :) Efter ungefär fem minuter hörde jag iaf billdörrar utanför. Lyckan var total, hos både mej, Baby och grabbarna. Underbara morgon! Det finns inget bättre än att ligga i sängen länge med Baby och två tokglada grabbar. Vi blundade och somnade om en stund, alla fyra.

Nu är jag vaken igen. Baby ligger och sover i sängen, Zakko i hallen och Techno på stolen bakom min rygg. Nu ska jag väcka allihopa för nu ska det bli frukost. Jag är hungrig!

Kommentarer
Postat av: Tanja

å så gulligt :) skulle också vilja ha hundar !!!

2008-05-12 @ 13:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback