Baaajs!

Igår när jag skulle kolla på OC så tog jag ut en hög på 15 DVD filmer som jag ställde i en trave på golvet (bara för dom står PÅ mitt playstation och är i vägen när man ska kolla ny film) Idag hade min lilla Techno varit lite lös i magen. Kände att det luktade bajs (och inte duschkräm längre) när jag kom hem. Om vi säger såhär.. HAN HADE LYCKATS BAJSA PÅ ALLA FILMERNA! Not so fresh alltså. Haha. Så nu ikväll har jag fått torka rent alla filmerna från bajs. Alltså, det finns ju roligare saker att göra på en måndagkväll..


Kommentarer
Postat av: Malin

Men lille plutten då =/

Postat av: Malin

Hallååå ajm vejting får ju onn ämässänn.

2010-01-19 @ 00:45:22
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Tina

haha låter ju roligt..puss

2010-01-19 @ 09:39:14
URL: http://totinona.blogg.se/
Postat av: Anonym

stackars techno, hoppas han mår bätte nu !

2010-01-19 @ 10:07:05
Postat av: Liisa

ha en bra kväll !!!

2010-01-19 @ 19:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback