Effektiv AB.

Har varit vaken en timma ungefär. På den tiden har jag hunnit torka upp fem spypölar, en bajspöl (har en krasslig hund och jag höll fan på att spy) varit ute på en liten prommis, slitit ur sängkläderna, kastat in två maskiner tvätt, dammsugit, rullat soffan (igen!!) gjort smoothie, druckit smoothie och kollat Facebook. De ni!

Det enda jag har planerat resten av dagen är en långprommis med IG, tvätta färdigt och bädda sängen. Laga lite mat oxå kanske, men förövrigt ska jag bara njuta av min lediga helg :)


Kommentarer
Postat av: mami

Technostackarn igen, eller? du va duktig då, precis som jag =)

2010-01-23 @ 17:14:57
Postat av: Lollo

Stackars vovven, hoppas han blir bättre !

2010-01-24 @ 10:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback