Gå och knoppa.

Japp, sängen blir det. Kan ju vara skönt att sova länge nån gång. Har ju bestämt att jag måste sova 6-9 timmar varje natt. Sover jag fler eller färre blir jag på tok för trött, men inatt ska jag fan sova minst 12 timmar. Det är ju så skönt. Får chocka kroppen imorn med en långprommis innan frukost och sen en dusch innan jobbet så jag piggnar till. Sen i helgen är jag ju ledig så då är det ju okej att vara seg. Har för mej att jag skulle göra nåt i helgen, men kommer fasen inte ihåg så det blir nog bara mys och promenader med grabbarna hela helgen. Det kommer bli många timmar i soffan, men det ska bli såå skönt :)

Sweet dreams.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

De är så skönt att sova, jag somnade 22.00 igår och har sovit till 10.00 idag... Ha en bra jobbar dag !!!

2010-01-21 @ 11:12:28
Postat av: Malin

Tror bestämt att helgbestyret är att komma hit! japp, så var det! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback