Och ikväll då?

Precis kommit hem från jobbet. Sådär lagom trött och frusen. Skulle helst av allt bara vilja krypa ner under filten i soffan och slökolla lite på Tvn, (det vill jag iofs varje dag, men det blir aldrig så för jag blir såå rastlös) men idag går det inte för jag ska kanske kanske kanske iväg ikväll. Inget säkert dock för jag vet inte om jag vill stå ute och kolla på alla fulla människor i den här kylan när jag fortfarande är sjuk. Det står iaf mellan att åka på knutmasso i Gimo och umgås med vänner, eller ligga hemma och bara mysa med mina grabbar. Hmm, svårt de där. Hade mina Dvd-boxar kommit idag (som jag fick mejl om igår att dom skulle) så skulle inte valet vara lika svårt :) Kanske får bli en pizza i soffan.. eller nee.. eller jag vet inte :)

Ledig imorn iaf. Skulle behöva städa, noga. Jag har lixom inget skit som står framme eller så, men skulle behöva damma, dammsuga, rulla soffan, rensa och massa sånna saker. Det är tamejfan hundhår överallt.. om man tittar noga :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Alternativ nr 3 - KOM HIT! Det röstar jag för :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback