Tur att MTV finns..

..och att dom har visat The hills hela dagen :) har legat i soffan sen jag vaknade klockan ett och ligger fortfarande kvar. Vad ska jag göra när de slutar? :)

Har iaf dragit mej ut på två prommisar med grabbarna idag, mkt mer än så orkar jag inte. Men det lär bli iaf två till sen. Tycker så synd om dom när jag bara ligger som en klubbad säl här.

Snart kommer Ellinore förbi med lite mat åt mej. Vilka underbara vänner man har! :)

Nee, back to the hills nu. Även fast dom glömt texten på avsnittet som visas nu. Jobbigt att behöva koncentrera sej lite..


Kommentarer
Postat av: Julia

Noooooo, missade Hills :(( Men fan vad coolt att du går i samma tankar som jag vad gäller utbildning :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback