Uss, trööött.

Mami och Roggisch var här på middag idag. Mycket mys och mycket gott :D Vet inte när jag åt sådär ordentlig mat senast. Tur att det finns kvar till lunchen imorn :)

Har varit ute på långprommis nu på kvällskvisten (igen!!) med grabbarna och Anne. Nu är jag så trött så jag kan svimma. Ska bara plocka in maten i kylen och plocka fram hundmat tills imorn. Sen ska jag stupa i säng och sova enda till tjugo över åtta imorn. Niiice!

Får hoppas på en bättre bloggdag imorn för jag orkar verkligen inte tänka nu. Gäsparna och stavfelen kommer ungefär lika tätt. Jobbigt att behöva sudda hela tiden :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Kam tu mi änd aj vill kook ju sam dinnär. vatt abaut fläskfilégryta? :)

Postat av: Tinis

Hoppas de går bra på jobbet !!!

2010-01-20 @ 12:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback