Dagen före midsommar.

Alltid lika stressigt på jobbet. Jag skulle ju egentligen vara ledig idag, men snäll som man är så ställer man upp. Har dessutom bytt tid med Baby så jag får gå hem sex istället för fem. Vet ändå att dagen kommer gå ruskigt snabbt när det är så mkt att göra..

Efter jobbet ska jag och 
grabbarna till Gimo och titta på Baby när han spelar match. Efter det åker vi kanske en snabbis till Vendel och lämnar av grabbarna(som ska vara där imorn eftersom vi ska på fest) och sen kanske en sväng till Mami och säger hej (halva släkten är där). Kommer dock bli ganska så sent så jag tror att vi kommer skippa de.

Jeje, Back to work nu..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja ska också titta när Gimo spelar :)

2007-06-21 @ 15:59:45
Postat av: Carro

Jag ska också titta på Gimo mot Fyris idag!
Hoppas på 3 poäng! Gimo ligger ju illa till.

2007-06-21 @ 16:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback