Feeest.

Hehe. Gårdagen var amazing! Vet inte hur många bilder och filmsnuttar vi bjöd Seven på och jag vill nog inte veta heller :) Har iaf skaffat mej en ny favoritshot. Tequilan fick kliva åt sidan hela kvällen och släppa fram Fisherman, yummie! Min korv blev lite för full som vanligt och söp bort mobilen. Hans besök på Seven bestod av två glas vatten, sen tog han bussen hem. Vi andra landade på Max på hemvägen. Dom flesta av oss svalde sin mat, men Sara envisades med att få upp sin ur magen istället, haha! Sen fortsatte hon så hela vägen hem (och även här hemma) tills hon däckade på soffan. Sicken lirare :P Dom enda som kan festa med stil är nog jag, Tina & Johan (för en gångs skull) IG & Kristin bangade ju innan vi ens kom till krogen, losers ;P

Jeje, lite bilder kan jag ju bjuda på iaf. Var inte så aktiv med min kamera, men sen när Sara & Tina har skickat över sina bilder så ska ni få se lite mer..(eventuellt nån vimmelbild från Seven eller Nattstad kanske jag oxå kan smyga in.. kanske..)

tinaelinkirre
Tina jag Kirre
elinsara
Jag Sara

Kommentarer
Postat av: Jens

Söta flickor :-)

2007-04-23 @ 15:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback