Glad.

Har varit på sådär lite halvdåligt och stressat humör hela dagen. Har precis kommit hem från stan med Skrållan & lite shopping botar ju allt. :) Mår tiptop nu (oj vad jag blev sugen på Tophat, hah.) Shoppade inte så mkt. Fanns hur mkt sött som helst på Indiska som jag ville ha, men alla klänningar fanns bara i L & XL.. möjligen någon M, men det är ju jag för liten för.. morr! Blev iaf en jättesöt vit klänning på Gina & ett par skor på Wedins, kommer antaglingen bilder sen. Köpte present till Skrållan oxå, två ögonskuggor från MakeUpStore & en klänning!

Jaao, vädret har man ju inte kunnat klaga på idag heller. Har bara haft på mej en kortärmad klänning, niiice! Har hört att det ska bli kallare nu i helgen. Typiskt, jag som är ledig..

Nu ska jag börja lite smått med maten innan baby kommer hem. Det luktar grillat överallt ute så vi tänkte att inte vi heller skulle svika vår kära grill :) Bakpotatis blir det till.. & sallad & lite bea! :)

Ha det så bra mina kääära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback