Glass.

Satt på jobbet för en stund sen och kollade igenom det nya glass-sortimentet till glassbaren. Hur ska jag kunna bestämma vilka (typ tio) sorter jag ska välja till kulglassen? Fanns ju typ trettio stycken som skulle vara självklara i min bägare i sommar :) men vi har bara plats för tio eller nåt i frysdisken.. Sen ska jag dessutom bestämma vilka strössel & toppingar jag ska beställa hem. Fanns en topping med "suris"-smak med glitter i, den är ju given! Sen är det ju massa annat som ska beställas me.. Jag älskar när glassbaren öppnar, det är såå roligt att göra stora glassar med mjukglass & kulor & godis & strössel &.. jaa rubbet!

Är verkligen varmt ute idag. Känns inte allt för upphetsande att veta att jag strax måste gå tillbax till jobbet och stanna där enda till 19.oo, suuuck! Jag vill ju oxå åka till Vendel ikväll.. hmm.

Snart är det sista april oxå. För oss blir det lugnt för vi jobbar både måndagen & tisdagen.. Ska vara här hemma med Tina och Johan & grilla åså.. Mysigt! Hoppas det blir varmt bara så vi kan sitta i kvällssolen på våran balkong!

Back to work..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback