home sweet home.

var man hemma igen. Har jobbat första dagen idag. Är fortfarande kvar på jobbet eftersom bloggen fortfarande inte funkar hemma :( Vad faen kan det vara för fel? Jag kan inte läsa bloggar & inte uppdatera min blogg heller.. suck. Den enda sidan jag besöker när jag är på internet är den enda sidan som inte funkar, morr!

Jag lovar att ni ska få lite mer detaljer om resan & lite smaskiga bilder när jag har orkat fixa nån som kan fixa våran dator..

Fyllde år gjorde man igår oxå. 20 för fjärde gången! :D Haha..

Nee, nu ska jag hem och sova. Undrar när jetlagen ska lägga sej. Vill ju inte vara pigg klockan 05.00 imorn när jag är ledig ju :P

Och om fyra veckor kommer våran bebis... :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback