Underbara sovmorron..

..eller inte.
Väcktes
först av babys väckarklocka o7.2o. Han vägrade desutom gå upp på en gång så han höll mej vaken i typ tio min extra. Somnade om lagom till åtta när han gick till jobbet. o8.2o ringer min mobil och väcker mej på nytt. Då är det pappa " oj, jag trodde du jobba" Men det var ju gulligt att han bara ville prata lite. Sen somnar jag iaf om efter typ 10 minuters prat med papi. Klockan 10.20 piper min mobil ännu en gång, då är det Tina som messar "Klockan är mkt stumpan".. Haha. Det är nog inte meningen att jag ska sova länge och det är ju skönt att veta att dom bryr sej om mej :)

Nu ska jag stoppa i mej lite frukost & sen blir det långprommis med Technogubben i det fina vädret. När baby kommer hem från jobbet ska vi upp till Delsbo och hälsa på lille Zakko. Myyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback